bibibox

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Bibi - 6 juli 2010 20:10

Nu var det ett tag sen sist. Har haft fullt upp med att dona och påta i trädgården, mycket som har blivit uppskjutet. Men nu börjar det bli ordning och reda där med:)


Helt underbart att sommar ÄNTLIGEN har kommit för att stanna, med höga temperaturer desutom. Härligt!!


Midsommaraftonen va kul, satt med ett par vänner och grillade & drack, alla blev fulla och glada heheheh.


I helgen var jag på Västerås Cityfestival, kul att se alla människor fylla den annars totalt tomma städen.


   


 

Det enda jag tyckte va lite tråkigt och en aning "Svenskt" var att det enda dom sålde var folköl heheheh, så inte direkt som festivaler utomlands.


I går tog jag en bild på en liten vit ros jag har i trädgården:)


  Vacker eller hur?:)


Långt på Shabby fronten nu, varken hinner eller vill sitta inne nu när det är så skönt väder. Hoppas ni alla haft/har det bra:)

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg med inredningstips, mode och annat skoj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bibis Box Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards