bibibox

Alla inlägg under april 2010

Av Bibi - 29 april 2010 17:13

Min altan inredning börjar ta sig sakta men säkert:)

 

Bilder på dom 2 två dekorations grejerna jag hittade på Blomsterlandet, fin Silverfjäril för bara 24 kr och vacker hängande dekoration för ynka 19 kr. Köpte 2 av dom hängande men vet inte vad jag ska ha dom till än:)

 


 

Av Bibi - 28 april 2010 19:39

Väntar på 2 grejer jag beställt.

   

Av Bibi - 28 april 2010 19:21

Nu tänkte jag äntligen ta mig lite tid att skriva ett par rader. Min rygg är bättre men inte helt bra, 3 veckor kvar innan vi åker till Oxford så vi får hoppas jag blir helt bra tills dess. Man går ju en hel del när man är ute och reser.


Våren är ÄNTLIGEN här för att stanna hoppas jag. Jag har så smått börjat fixa till en av mina altaner, ska köpa nya möbler ut dit nästa vecka så det kommer nog bli fint:)

Vore dock kul om man kunde sitta där på fredag:)

 

Var en sväng förbi Blomsterlandet idag och köpte lite små fina Shabby Chic detaljer. Sitter just nu i soffan med min laptop och värmedyna på ryggen, känner sig som 80 hehehhehe.


Av Bibi - 17 april 2010 13:12

Nu är jag tillbaka efter ett par dagar. Fortfarande "handikappad" av ryggskott, fick tid till Magnetröntgen den 10 Maj, men har det inte gått över till torsdag nästa vecka ska jag se om jag kan få en röntgen tid tidigare.

Nog om det...

Det här blir första inlägget under kategorin Mode, egentligen borde jag döpa om kategorin till "kläder":) Jag tycker Mode är intressant, men är inte sån person som köper/sätter på mig kläder enbart för det är modernt.


Har beställt lite nya kläder jag gillade. Här är dom:)


 

     Fast i svart

 

  Fast vit

Och ett par svarta sneakers från Esprit

 

Av Bibi - 14 april 2010 11:16

Får kanske börja skriva lite här också så inte mina andra kategorier blir helt tomma:) Jag älskar att resa och har hunnit med ca 28 länder. Ett utav mina favoritländer är England, har åkt dit varje sommar med min man dom sista 5 åren. I år blir det en tripp till Oxford nu i Maj, börjar dock bli svårt att hitta nya resemål där:)

Nedan ett par bilder från dom sista åren.

 

Whitby


        Det var bara ett fåtal, man har ju hunnit ta ca 150 bilder per år och det blir nog lite väl mycket att titta på för er:)

Av Bibi - 13 april 2010 16:49

Min mormorskudde i egen design


 

Av Bibi - 12 april 2010 23:55

Denna är till salu om någon eventuellt är intresserad. Kanske lite svårt att se detaljerna på bilden, men i tom "tomma" facken är det vit spets. En fin liten hylla att ha som enbart prydnad eller kanske sätta lite spåprylar i.

 

Av Bibi - 12 april 2010 12:17

Ja mitt ryggskott verkar inte ge sig, 11:e dagen idag, så väntar svar ifrån min läkare. Nu har ju våren kommit så nu vill man ju ut och påta i trädgården.Tyvärr inte så mycket annat att skriva eftersom det inte händer mycket när man har ryggskott. Här kommer ivarjefall en bild på en liten gardinkappa jag gjorde till mitt duschrum.

 

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg med inredningstips, mode och annat skoj.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bibis Box Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards